Η Hisense ανακοινώνει παγκόσμια συνεργασία με την Πρωταθλήτρια Γαλλίας Paris Saint-Germain

Με πρωτοποριακές τεχνολογίες στην τηλεόραση και μοναδικές καινοτομίες στις οικιακές συσκευές, η Hisense είναι η ιδανική εταιρία για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία στους οπαδούς της Paris Saint-Germain.

Εκτός από το γεγονός ότι η Hisense και η γκάμα προϊόντων της θα παρουσιάζονται από το γηπεδο Parc des Princes σε όλο τον κόσμο μέσω των τηλεοπτικών εκπομπών & social mediaη συνεργασία περιέχει την προσφορά από ένα ευρύ φάσμα καινοτόμων προϊόντων στο σύλλογο, για υποστηρίζει τις ανάγκες του σε διάφορες εγκαταστάσεις, συμπεριλαμβανομένου και του νέου εκπαιδευτικού κέντρου.

Ο Alex Zhu, πρόεδρος της Hisense International, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Paris Saint-Germain, έναν από τους πιο επιτυχημένους και ταχύτερα αναπτυσσόμενους συλλόγους στον κόσμο.

Πάντα επιδιώκουν την καινοτομία σε ό, τι κάνουν, η οποία συμπίπτει τέλεια με το όραμα της Hisense «επιδίωξη επιστημονικής και τεχνολογικής καινοτομίας , φέρνοντας ευτυχία σε εκατομμύρια οικογένειες».

Πιστεύουμε ότι μέσω αυτής της συνεργασίας, μπορούμε να δημιουργήσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία τόσο για την Paris Saint-Germain αλλά και τους θαυμαστές της σε όλο το κόσμο’’

Ο Marc Armstrong, Διευθύνων Σύμβουλος στο Παρίσι Saint-Germain σχολίασε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την Hisense στην οικογένεια της Paris Saint-Germain και να συνεργαστούμε με μια τέτοια κορυφαία παγκοσμίως εταιρεία ηλεκτρονικών και οικιακών συσκευών. Θα προσφέρει μια εξαιρετική ευκαιρία για να προσεγγίσουμε και να αλληλεπιδρούμε με τους θαυμαστές μας σε όλο τον κόσμο μέσω της δημιουργίας ισχυρών εμπειριών και ευκαιριών και ανυπομονούμε να βοηθήσουμε την Hisense να επιτύχει τις παγκόσμιες φιλοδοξίες της. ”

Η σημερινή ανακοίνωση βασίζεται στη συνεχή δέσμευση της Hisense για επένδυση στον αθλητισμό μέσω της χορηγίας μεγάλων αθλητικών γεγονότων σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με το UEFA EURO 2020, Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA 2018, UEFA EURO 2016, αγώνων της Φόρμουλα 1 Red Bull και Australia Open. Η χορηγία γιορτάζει την παρουσία της Hisense στην παγκόσμια σκηνή, με προϊόντα που εξάγονται σε περισσότερες από 160 χώρες.